مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 آبان 1402 ساعت 14:302023-11-19سياسي

آغاز جهاد خدمت رسانی به عشایر فارس در هفته بسیج 


فرمانده سپاه عشایر فارس از آغاز جهاد خدمت رسانی به جامعه عشایری استان در هفته بسیج خبر داد و گفت: 30 عنوان برنامه شاخص و 210 برنامه عمومی توسط 183 پایگاه  مقاومت عشایری در سراسر نقاط فارس به مناسبت هفته بسیج اجرا می شوند.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه عشایر فارس از آغاز جهاد خدمت رسانی به جامعه عشایری استان در هفته بسیج خبر داد و گفت: 30 عنوان برنامه شاخص و 210 برنامه عمومی توسط 183 پایگاه  مقاومت عشایری در سراسر نقاط فارس به مناسبت هفته بسیج اجرا می شوند.

سیدمحمد شکوهی امروز، 28 آبان در نشست خبری در شیراز به تشریح برنامه عشایر فارس در هفته بسیج فارس پرداخت و گفت: سپاه عشایر همانند دیگر رده های بسیج برای گرامیداشت هفته بسیج برنامه های ویژه را تدارک دیده است.

فرمانده سپاه عشایر فارس افزود: 30 عنوان برنامه شاخص و 210 برنامه عمومی توسط 183 پایگاه های مقاومت عشایری در سراسر فارس به مناسبت هفته بسیج برگزار می شود.

وی با اشاره به برگزاری اردوهای راهیان نور و پیشرفت توسط سپاه عشایر، اظهار کرد: با توجه به تحصیل دانش آموزان عشایر در 5 مدرسه شبانه روزی و یا مناطق عشایری، این دانش آموزان طی هفته بسیج از پارک علم و فناوری، مراکز پزشکی پیشرفته، مراکز صنعتی بازدید خواهند کرد و دستآوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی به نسل جدید نشان داده خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز جهاد خدمت رسانی به عشایر فارس در هفته بسیج 

آغاز جهاد خدمت رسانی به عشایر فارس در هفته بسیج